Pakistani Taruk Arts oil paint painting and Art حق بابا بلاگ

Taruk Arts

پاکستانی ٹرک آرٹ جو کہ پوری دنیا میں بےحد شہرت کا حامل ہے دور دراز سے لوگ اسکو اپنی مختلف پراپرٹی پر تیار کروانے پاکستان تشریف لاتے ہیں اور دیگر علاقوں میں اس کی انفرادیت سے لوگوں کو دیگر نت نئے انداز سے لطف اندوز ہونے کے مواقع فراہم کرتے ہیں جیسا کہ آپ نے بھی کسی ایسی ویڈیو کو لازماً ملاحظہ کیا ہو گا جو اس فن سے متعلق ہوگی، چونکہ میں بذات خود ایک ہلکا پھلکا سا آرٹسٹ ہوں تو اپنے علم کے مطابق اس فن کا مظاہرہ دیگر پراپرٹیز پر کر چکا ہوں جن میں سے کچھ تصاویر آپ کی خدمت میں پیش کر رہا ہوں ملاحظہ فرمائیں اور آپ کی جانب سے حوصلہ افزائی مجھے مزید تقویت بخشے گی اور میں مزید اضافہ سے دیگر اقسام ٹرک آرٹ کے نمونے آپ کی خدمت میں پیش کرتا رہوں گا،
















یوں تو ہر آرٹسٹ اپنی مرضی کی تخلیقات کو مختلف طریقوں سے نت نئے ڈیزائن متعارف کروا رہے ہیں مگر یہ بھی ایک حقیقت ہے کہ ہر شخص اپنے آپ میں ایک الگ ہی انداز کا مالک ہوتا ہے اور اس بات میں کوئی شک نہیں کہ اس فن میں مہارت حاصل کر کے اسے تخلیق کاروں کے بہترین نمونے بناتے اور داد وصول کرتے ہوئے اکثر دیکھا گیا ہے اور یہی ایک بہترین آرٹسٹ کی اصل کمائی ہوتی ہے، میں پاکستان کے صوبہ پنجاب کے شہر تحصیل و ضلع لیہ سے تعلق رکھتا ہوں اور ہمارے اس علاقے میں اس فن کو اکثر لوگ بالخصوص زمیندار طبقہ اپنے ٹریکٹرز کے بمپرز اور ٹرالی، و مختلف اقسام کے زرعی آلات پر بنوانے کے خواہاں ہوتے ہیں جس سے انکی ان پراپرٹیز میں خوبصورتی اور انفرادیت پیدا ہو جاتی ہے اور علاقے کے دیگر لوگ اس کو بے حد پسند کرتے ہیں 

کچھ عرصہ قبل میں نے ایک ٹریکٹر کے بمپر کو ڈیزائن کیا تھا اسے بھی آپکی خدمت میں پیش کر رہا ہوں 

آئل کلرز کا استعمال کرتے ہوئے سب سے پہلے پراپرٹی کی بیس پر سفید رنگ کیا جاتا ہے اور پھر اس پر مختلف رنگوں سے اس فن کو تخلیق کر دیا جاتا ہے جو کہ ایک انفرادیت کا مکمل طور پر حامل ہوتا ہے اور لوگوں کی توجہ کا مرکز بھی، کیا آپ بھی اس آرٹ کے شائقین ہیں؟ اور اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ یہ آرٹ آپکی پراپرٹیز پر تخلیق ہو تو اس کو اپنے مقامی آرٹسٹ سے ضرور بنوائیں اگر مجھ سے اس سروس کے خواہاں ہیں تو یا تو آپ کی پراپرٹی مجھ تک پہنچا دیں تو میں آپکی خدمت گزاری کے لئے میسر رہوں گا کیونکہ المصور آرٹ سٹوڈیو پر اس سروس کو انجام دیتا ہوں آوٹ ڈور ورکنگ کے لیے معذرت خواہ ہوں شکریہ 


پینٹرز اینڈ آرٹسٹ ایم صفدر عباس المصور آرٹ سٹوڈیو نورآباد لیہ پنجاب پاکستان +923357787199

Click here WHATSAPP CATALOGUE






HAQ'BABA BLOGS

Articles Writing AFFILIATES promotions Marketing Paintings and Arts Urdu calligrapher And others services provider or Publisher المصوّر آرٹ سٹوڈیو لیہ پنجاب پاکستان

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Previous Post Next Post

HAQ'BABA BLOGS

Google's Trillium Chip: